VW Vortex - Volkswagen Forum banner
1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
242 Posts
Discussion Starter · #1 ·
The show was great, I had a really good time. The VW display was cool, and I got to see the Jetta GLi, Passat W8, and NB Turbo S. The 6-speed on the GLi was very slick and there was no grinding whatsoever. It did feel a little rubbery, but it was very low effort. I asked a representative about the GLX Jetta with a 6-speed, and she said that VW is thinking about, but it won't be coming soon.

The Acura display was awesome, and I found out that the new 3.2CL-S is coming with a very precise 6-speed manual

The RSX sucked big time. It was a huge disappointment. The interior was horrible, but the shifter and seats were good.
Probably the most disappointing car was the Suburu WRX. The interior looked as if it came out a '92 Cavalier and the shifting was crap. The seat were comfortable.
Jaguar was impressive and they keep getting better and better with a new S-type R. Infiniti also had some cool cars, but the I35 sucked.
I got to sit in the new X5 which had 315mm tires (20") as well as the new M3 with the SNG tranmission.
If you wanna see some pictures go to:
http://puma.dpg.devry.edu/~jgoldste/
Lemme know what you think.
[Modified by IwannaJettaVR6, 2:55 PM 2-12-2002]


[Modified by IwannaJettaVR6, 12:50 AM 2-14-2002]
 

·
Registered
Joined
·
381 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (IwannaJettaVR6)

yeah, I was there the other day...that Lotus Espirit was by far my favorite. I was standing by the new lotus when I heard some guy say "nice car, too bad mine's faster"
...maybe he's got a lamborghini, I dunno.
Did anybody see the rebuilt racing scirocco? That was a sweet car....
 

·
Registered
Joined
·
9,757 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (TurboDave18t)

quote:[HR][/HR]WTF is duct tape doing on a M3 show car engine????[HR][/HR]​
Someone obviously stole the cap and they put tape there so some dumbass won't pour soda or whatever down there.
 

·
Registered
Joined
·
4,087 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (TurboDave18t)

quote:[HR][/HR]Yep these are the new X5 rims in 20"

heheh....275/35/20 tires
[HR][/HR]​
Actually on the tire it says 315/35/20
 

·
Registered
Joined
·
9,840 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (itr_hybrid)

quote:[HR][/HR]Sorry to get OT, But is this the new NSX? And it's SMG transmission not SNG. Sorry.
[HR][/HR]​

http://****************.com/smile/emthdown.gif http://****************.com/smile/emthdown.gif http://****************.com/smile/emthdown.gif http://****************.com/smile/emthdown.gif
It looks like a frog
 

·
Registered
Joined
·
34,664 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (Beltfed)

quote:[HR][/HR]WTF is duct tape doing on a M3 show car engine????
Someone obviously stole the cap and they put tape there so some dumbass won't pour soda or whatever down there.[HR][/HR]​
If anyone see an M3 cap on a Civic engine, call BMW immediately.
 

·
Registered
Joined
·
1,308 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (Mencius01)

quote:[HR][/HR]Someone obviously stole the cap and they put tape there so some dumbass won't pour soda or whatever down there.
[HR][/HR]​
Actually, i wouldn't be surprised if they took the cap off so people wouldn't steal it. Haven't you noticed how a lot of the cars at the auto show don't have shift knobs either? I think they take off all the parts that can be removed.
 

·
Registered
Joined
·
9,840 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (nsadhal)

I dont know about you guys but in the Toronto Auto show, the BMW's Mercedes and generally any expensive car is LOCKED.
with the hood shut!
 

·
Registered
Joined
·
2,596 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (wrong beach G60)

quote:[HR][/HR]well if they steal the "Z" off the show car in LA why not steal an M3 cap.[HR][/HR]​
Ebay! Ebay! Ebay!

hmm, the new nsx from that angle looks like admiral akbar

and that's comin from someone who loves NSX's... I'd still buy it for a dollar
 

·
Moderator
Joined
·
25,499 Posts
Re: I went to the Chicago Auto Show last night....... (Spiro SU)

quote:[HR][/HR]Yep these are the new X5 rims in 20"


heheh....275/35/20 tires

Actually on the tire it says 315/35/20

Derr.
[HR][/HR]​
they are 275's on the front I beleive. they are quite ridiculous though.
 
1 - 20 of 32 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top